REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG PRZEZ INTERNET
Data ostatniej aktualizacji – 30.01.2024 r.
I. Postanowienia ogólne
§1
-
- Niniejszy sklep internetowy prowadzony jest przez Magdalenę Ściurka prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą WIECZNIE MŁODZI – HBOT MAGDALENA ŚCIURKA ze stałym miejscem prowadzenia działalności w Nowym Sączu (33-300) przy ul. Zygmuntowskiej 17A, NIP: 7342618971, REGON: 492503435.
-
- We wszelkich sprawach związanych z funkcjonowaniem Sklepu proszę o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@wiecznie-mlodzi.pl.
-
- Regulamin określa ogólne zasady i warunki korzystania ze Sklepu oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
-
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy sprzedaży produktów dostępnych w Sklepie oraz zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci kursów online oraz innych produktów elektronicznych. Sprzedawca świadczy także na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
-
- Składając zamówienie w Serwisie oświadczasz, że zapoznałeś się z niniejszym Regulaminem Sprzedaży i akceptujesz jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w niniejszym Regulaminie.
II. Definicje
§2
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie pojęć:
-
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży usług poprzez serwis internetowy pod adresem: www.magdalenasciurka.pl;
-
- Serwis – strona internetowa www.magdalenasciurka.pl, zawierająca platformę e-Learningową z możliwością wykupienia Usługi, stworzona przez Usługodawcę, w ramach kreatora elektronicznej platformy edukacyjnej pod adresemhttps://magdalenasciurka.pl świadczonej przez przedsiębiorcę WIECZNIE MŁODZI – HBOT MAGDALENA ŚCIURKA, ul. Zygmuntowska 17A, 33-300 Nowy Sącz, NIP; 7342618971
-
- Usługodawca – Podmiot świadczący usługę dostępu do Serwisu którym jest: WIECZNIE MŁODZI – HBOT MAGDALENA ŚCIURKA, ul. Zygmuntowska 17A, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7342618971;
-
- Dane teleadresowe Usługodawcy, umożliwiające Klientowi kontakt z Usługodawcą:
-
- adres pocztowy: WIECZNIE MLODZI – HBOT MAGDALENA ŚCIURKA, ul. Zygmuntowska 17A, 33-300 Nowy Sącz, NIP: 7342618971
-
- numer telefonu i/lub faksu: 798128979
-
- adres poczty elektronicznej: kontakt@wiecznie-mlodzi.pl
-
- Dane teleadresowe Usługodawcy, umożliwiające Klientowi kontakt z Usługodawcą:
-
- Klient – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi;
-
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
-
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
-
- E-kurs – materiały w postaci nagrań video, audio, bądź w formie plików PDF, zamieszczone w Serwisie, do których dostęp może zostać odpłatnie bądź nieodpłatnie udostępniony Klientowi;
-
- Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
-
- Umowa – Umowa o świadczenie Usługi;
-
- Usługa – świadczona przez Usługodawce na rzecz Klienta usługa polegająca na udostępnianiu Klientowi dostępu do Platformy e-learningowej zawierającej kursy w postaci nagrań video, audio, bądź w formie plików PDF i Abonamentów;
-
- Okres Abonamentowy – 12 miesięcy począwszy od dnia otrzymania przez Usługodawcę potwierdzenia dokonania opłaty za Usługę przez Klienta;
-
- Opłata / Cena – określona przez Usługodawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta okresu abonamentowego;
-
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.);
-
- Rozporządzanie o ochronie danych osobowych – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016);
-
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
-
- Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.).
III. Warunki zawarcia umowy
§3
-
- Aby uzyskać dostęp do Usługi Klient rejestruje Konto Klienta w Serwisie.
-
- Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie.
-
- Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie Usługodawca potwierdza wiadomością e-mail.
-
- Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Usługodawcę.
-
- Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.
IV. Ceny i płatności
§4
-
- Po utworzeniu konta Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca dostęp do Usługi zgodnie z obowiązującymi w Serwisie Cenami.
-
- Jeżeli po upływie okresu Abonamentowego Klient nie opłaci dostępu do Usługi, dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
-
- Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
-
- Płatności elektroniczne w Serwisie realizowane są za pośrednictwem serwisu: Przelewy24.
V. Prawa autorskie
§5
Treści zamieszczone na Serwisie oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Serwis, stanowią własność Usługodawcy i podlegają ochronie. Zabrania się ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży, powielania i udostępniania innym osobom bez zgody autora.
VI. Prawo odstąpienia od umowy
§6
-
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia przed jego upływem zgodnie z danymi kontaktowymi.
-
- Jeśli w toku zakupu Produktu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci zakupionego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.
-
- W sytuacji gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy na warunkach wskazanych poniżej.
-
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia przekazane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
-
- Usługodawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Niewykorzystanie furmularza w procesie odstąpienia od umowy nie stanowi o nieważności odstąpienia.
-
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Usługodawcy przed jego upływem.
-
- W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
-
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
VII. Warunki świadczenia usług
§7
-
- Korzystanie z Serwisu przez Klienta możliwe jest pod warunkiem korzystania z komputera z dostępem do sieci Internet i następujących przeglądarek internetowych: IE11+, Firefox, Chrome, Opera, Safari -w najnowszych wersjach dostępnych na dzień 16.11.2021 r.
-
- Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania znajdującego się w Serwisie.
VIII. Prawa i obowiązki usługodawcy
§8
-
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Klienta Usługi polegającej na udostępnianiu Klientowi dostępu do Serwisu – platformy e-learningowej zawierającej kursy w postaci nagrań video, audio, bądź w formie plików PDF.
-
- Klientowi nie przysługuje prawo pobrania – zwielokrotnienia trwałego materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.
-
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozbawienia Klienta dostępu do Usługi w przypadku naruszenia praw i obowiązków Klienta.
§9
-
- Usługodawca umożliwi Klientowi korzystanie z usług wsparcia technicznego dla Usługi.
-
- Wsparcie techniczne polega na udzielaniu przez Usługodawce porad i wyjaśnień z zakresu funkcjonowania Usługi.
-
- Wsparcie techniczne udzielane jest pod adresem poczty elektronicznej kontakt@wiecznie-mlodzi.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w Serwisie.
-
- Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania czasowych przerw w działaniu Systemu celach konserwacyjnych, naprawczych, a w szczególności w celach aktualizacji i rozbudowy Systemu.
IX. Prawa i obowiązki Klienta
§10
-
- W zakresie Serwisu zabrania się zamieszczania przez Użytkowników treści sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. W szczególności zabrania się umieszczania Materiałów, które:
-
- zawierają wulgaryzmy,
-
- naruszają prawa autorskie,
-
- wzywają do łamania prawa
-
- zawierają treści pornograficzne,
-
- zawierają treści propagujące używanie narkotyków bądź niedozwolonych środków odurzających,
-
- zawierają treści rasistowskie, antysemickie, nacjonalistyczne, pobudzające do agresji, homofobiczne;
-
- wiadomości powszechnie uznawane za „spam”,
-
- rozpowszechniają lub nakłaniają do pobierania wirusów komputerowych lub złośliwego/szkodliwego oprogramowania,
-
- są bezpośrednimi atakami na innych Użytkowników
-
- zawierają dane osobowe, w tym teleadresowe lub adresy poczty elektronicznej;
-
- służą agitacji politycznej, religijnej lub innej;
-
- są kopią uprzednio zamieszczonych komentarzy lub wpisów,
-
- naruszają dobra osobiste osób trzecich.
-
- W zakresie Serwisu zabrania się zamieszczania przez Użytkowników treści sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. W szczególności zabrania się umieszczania Materiałów, które:
-
- Zabronione jest używanie Serwisu w sposób utrudniający korzystanie z niego przez pozostałych Klientów, powodujący zakłócenia w jego działaniu.
-
- Zabronione jest zamieszczanie pod swoją nazwą Klientów materiałów osób trzecich oraz podszywanie się pod inne osoby.
-
- Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w Serwisie bez zgody Usługodawcy przekazów reklamowych w każdej postaci lub treści zmierzających do promowania usług lub towarów.
X. Odpowiedzialność za wady
§11
-
- Obowiązkiem Usługodawcy jest dostarczenie Kupującemu produktu wolnego od wad fizycznych lub prawnych.
-
- W celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
-
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres kontakt@wiecznie-mlodzi.pl lub na piśmie na adres Usługodawcy.
-
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji: czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w systemie, opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia, podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem.
-
- Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania reklamacji. Informacje te nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
-
- O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Usługodawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny, podany przez Klienta w reklamacji, w terminie do 14 dni.
-
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
XI. Ochrona Danych Osobowych
§12
-
- Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu przepisów Rozporządzenia o ochronie danych osobowych jest Usługodawca tj. Magdalena Ściurka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą WIECZNIE MŁODZI – HBOT MAGDALENA ŚCIURKA ze stałym miejscem prowadzenia działalności w Nowym Sączu (33-300) przy ul. Zygmuntowskiej 17A, NIP: 7342618971, REGON: 492503435.
-
- Usługodawca zapewnia ochronę powierzanych mu przez Klientów do przetwarzania danych osobowych.
-
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z:
-
- Rozporządzeniem o ochronie danych osobowych;
-
- Ustawią o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz odpowiednich aktach wykonawczych do tej ustawy.
-
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z:
-
- Przetwarzanie danych osobowych Klientów następuje w celu zapewnienia prawidłowej realizacji Usługi, informowania Klientów o Usługodawcy i świadczonych przez niego usługach oraz w innych celach jeśli Klient wyrazi na to odrębną, wyraźną zgodę.
-
- W ramach Umowy Usługodawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów: imię, nazwisko, adres zamieszkania/prowadzenia działalności, nazwa firmy, adres poczty elektronicznej, nr telefonu kontaktowego, numer NIP.
-
- Udostępnianie danych osobowych przez Klientów ma charakter dobrowolny, jednak jest konieczne do realizacji Usługi.
-
- Szczegółowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności i plików cookies stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.
-
- Polityka prywatności i plików cookies udostępniana jest także w Serwisie w zakładce Polityka Prywatności.
XII. Postanowienia Końcowe
§13
-
- Niniejszy Regulamin może ulegać zmianie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
-
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
Formularz Odstąpienia od Umowy
[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]
(imię i nazwisko) …………………………………………………………..
(ulica i nr domu / mieszkania)…………………………………………………………..
(kod pocztowy i miejscowość)…………………………………………………………..
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi dostępu do Systemu www.vod.szymonmierzwa.com
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) _____________________________________ Imię i nazwisko konsumenta (-ów) _____________________________________ Adres konsumenta (-ów) _________________________________________________
____________________ Podpis konsumenta (-ów)
(*) niepotrzebne skreślić
Załącznik do Regulaminu nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(imię i nazwisko) …………………………………………………………..
(ulica i nr domu / mieszkania)…………………………………………………………..
(kod pocztowy i miejscowość)…………………………………………………………..
Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:…………………………………………………………..
Opis usterki / błędu / wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia:
…………………………………………………………..
…………………………………………………………..
…………………………………………………………..
____________________ Podpis konsumenta